Asiakastöiden tilanne

Meillä on tiimin kanssa neljä asiakasta, itse olen mukana jt partnerissa. Minulla on myös yksi asiakas jota teen yksin, RK.Moottorihulto.
Jt partner tarvitsee lehti- ja facebook-mainosta. Minun tekemiä luonnoksia näkee aijemmista postauksista. Deadline jt partnerin töihin meillä on 1.3. Meidän pitäisi tiimin kanssa lähettää luonnokset asiakkaalle pian.
RK.Moottorihuolto tarvitsee logon, autotarran ja käyntikortin joista vain käyntikortti on kesken. Tähän työhön minulla ei ole deadlinea, koska asiakas ei tiedä milloin saa tarvittavat tiedot käyntikorttia varten.

Minun pitäisi pian tehdä graafisen työn näyttö, mutta en ole vielä hankkinut asiakasta. Tämän takia en osaa sanoa milloin siinä olisi deadline.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Romut kiertoon!

Illustratorin käyttöä

Plymouth jenkkiautoon maalausta